Klachtenregeling

Heeft u klachten over de behandeling? Wij (Babette en Monique) nodigen u uit om deze met ons te bespreken. Op deze manier kunnen we eventuele problemen oplossen en/of misverstanden verduidelijken. Mocht dit geen oplossing bieden, dan heeft u de mogelijkheid om een formele klacht in te dienen.

  • Cliënten in behandeling via De GGZ Coöperatie
    Klik hier voor de klachtenprocedure van De GGZ Coöperatie.
     
  • Cliënten in behandeling bij de eigen praktijk van Babette Borrenbergs
    Babette Borrenbergs is aangesloten bij de LVVP (Landelijke Vereniging van Vrijgevestigde Psychologen en Psychotherapeuten). Alle LVVP-leden vallen onder de klachten- en geschillenregeling van de LVVP, conform de Wkkgz (Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg). Klik hier om naar de klachten- en geschillenregeling van de LVVP toe te gaan.
     
  • Cliënten van Janneke Kemperman Psychodiagnostisch Onderzoek
    Mocht u klachten hebben over de diagnostiek dan kunt u die met mij (Janneke) bespreken. Komen we er samen niet uit dan kunt u een klacht indienen. Ik ben aangesloten bij het NIP. Klik hier om naar de klachtenregeling van het NIP te gaan.