Wachtlijst

Op dit moment hanteren wij een wachtlijst. Sommige van onze behandelaars hebben zoveel cliënten op hun wachtlijst staan dat zij een aanmeldstop hebben ingevoerd. Dit betekent dat zij geen nieuwe cliënten aannemen en geen extra aanmeldingen op de wachtlijst kunnen plaatsen.

Wij begrijpen dat dit vervelend kan zijn, maar op dit moment hebben wij geen zicht op wanneer er weer ruimte komt.

Huidige wachttijden en aanmeldstatus per behandelaar:
(bijgewerkt op: 23-02-2025)

  • Monique Huls heeft een aanmeldstop.
  • Babette Borrenbergs heeft een aanmeldstop.
  • Liza Moerbeek: voor haar wachttijd klik hier .

Wij raden u aan om onze website regelmatig te controleren voor updates over de beschikbaarheid.

Bedankt voor uw begrip.

Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact opnemen met ons, of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling.  Uw zorgverzekeraar kan u ondersteunen, zodat u binnen 4 weken vanaf uw eerste contact met een zorgaanbieder een intake gesprek krijgt, en dat binnen 10 weken vanaf de intake, de behandeling is gestart. Dit zijn de maximaal aanvaardbare wachttijden die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamenlijk zijn overeengekomen (de treeknormen).